در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار Quantum Error پس از لغو نسخه نسل ۸ و پایان مراحل توسعه بازی اعلام شده است. استودیو TeamKill Media با پخش تریلر داستانی جدیدی اعلام کرد که این بازی شوتر ترسناک در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ (۳ نوامبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

این تریلر برخی از رویدادهای دلهره‌آوری را نشان می‌دهد که کاپیتان جیکوب توماس به‌عنوان آتش‌نشان باید با آن‌ها روبه‌رو شود.

شما می‌توانید تریلر داستانی کوانتوم ارور را در کانال یوتیوب استودیو تیم‌کیل مدیا تماشا کنید. داستان بازی Quantum Error روی مرکز تحقیقات کوانتومی موناد در سال ۲۱۰۹ تمرکز دارد که توسط یک «موجود ناشناخته» مورد حمله قرار می‌گیرد. در این شرایط کاپیتان جیکوب توماس و شین کاستا برای اطفا حریق و نجات مردم اعزام می‌شوند. بااین‌حال حوادث دیگری در جریان است و بازیکن‌ها محیط‌های مختلف غرق در وحشت کیهانی را بررسی خواهند کرد.

بازی Quantum Error که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه یافته است، از فناوری‌هایی نظیر Nanite و Soundscape پشتیبانی می‌کند و نورپردازی و سایه‌های محیطی چشم‌نوازی را به‌وسیله تکنولوژی Global Illumination ارائه می‌دهد. این بازی از بازخوردهای لمسی، تریگرهای تطبیقی و میکروفن دوال‌سنس نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین می‌توان انتظار صدای سه بعدی و بارگذاری‌های تقریبا آنی به‌لطف حافظه SSD را داشت.

برای تجربه متفاوت در این بازی میتوانید از صندلی گیمینگ تولید شده توسط ما استفاده نمایید برای خرید میز و صندلی گیمینگ با ما تماس بگیرید.

بازی Quantum Error برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز عرضه خواهد شد؛ هرچند زمان انتار نسخه Xbox به‌خاطر حافظه SSD «کُندتر» ایکس باکس به تعویق افتاده است.

با خرید از تولیدکننده صندلی گیمینگ قیمت مناسب و پشتیبانی مستقیم را همزمان داشته باشد