معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum

 

احتمالاً اولین سؤالی که بعد از مواجه‌شدن با بازی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) برای شما پیش می‌آید این است که چرا گالوم؟ چرا از بین این‌همه شخصیت جالب و جذاب در دنیای ارباب حلقه‌ها، باید در نقش موجودی مثل گالوم بازی کنیم؟ دقیقاً همین سؤال باعث شکل‌گیری این پروژه شده است و سازندگان بازی به این دلیل سراغ گالوم رفته‌اند که هیچ‌کسی دوست ندارد به‌جای این موجود بیچاره بازی کند؛ شخصیتی که در داستان‌های جی آر آر تالکین با فرودو بگینز (Frodo Baggins) و سم‌وایز گمجی (Samwise Gamgee) در سفر او برای نابودی حلقه همراه شد. البته داستان تولد گالوم به چند قرن پیش از آن برمی‌گردد، زمانی‌که او در قالب یک هابیت معصوم و دوست‌داشتنی به‌نام اسمیگل (Smeagol) سرگرم زندگی بود. ولی از راه رسیدن حلقه‌ی معروف و طمع عجیبی که با خود به‌همراه دارد، باعث شد اسمیگل پسرعموی خود را به قتل برساند و بعد هم به کوهستان فرار کند و به‌تدریج با تغییر شکل پیدا کردن و به‌هم ریختن تعادل روحی و روانی خود به شخصیتی متفاوت تبدیل شود، یعنی همان گالوم زشت و بدترکیبی که می‌شناسیم

در این مقاله هر اطلاعاتی که میتوان برای معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum ارائه داد ، گفته شده است.

اگر گیمر هستید قطعا میز و صندلی گیمینگ یکی از اولیه ترین تجهیزاتی است که نیاز است تهیه کنید . برای خرید میز گیمینگ از جی سی برند میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

قصد ناراحت‌کردن افرادی را نداریم که تنها ازطریق فیلم‌های ارباب حلقه‌ها با این مجموعه آشنا شده‌اند، ولی باید بگویم که گالوم در این بازی شبیه اندی سرکیس نخواهد بود. ما کار روی این شخصیت را از جایی آغاز کردیم که او حالت طبیعی‌تری داشت و بعد به‌سراغ تغییر دادن او و تبدیلش به گالوم رفتیم. به‌هر حال باید در نظر گرفت که این شخصیت در ابتدا حالتی انسانی داشته و بعدها به‌خاطر تماس با حلقه فاسد شده و به‌شکل دیگری درآمده است.

در این بازی فرصت بسیار بیشتری برای روایت ماجراهای گالوم نسبت به فیلم‌های سینمایی آن وجود خواهد داشت و برای ما خیلی مهم است که عواطف و احساسات او را به شکل‌های مختلف نشان دهیم. ما شخصیتی را طراحی می‌کنیم که از یک طرف عاشق او خواهید شد و از طرف دیگر هم به‌شدت از او بیزار می‌شوید و حتی گاهی‌اوقات باعث وحشت شما خواهد شد.

گالوم آموزش خاصی ندیده است و قدرت بدنی بالایی هم ندارد، ولی توانایی‌های حرکتی خوبی دارد. هرچند همین نوع حرکت او هم با مشکلاتی همراه است که باعث می‌شود زیاد شکل و شمایل زیبایی نداشته باشد. ما قصد داریم در بازی خود گالوم را طوری نشان دهیم که گذر ایام و سختی‌کشیدن او در این سال‌ها به‌چشم بیاید و مخاطب ببیند که او موجودی خسته و از نفس‌افتاده است، مدام در حال نالیدن و فحش‌دادن.

یکی از دلایلی که ویژگی‌ای مثل کسب مهارت به‌آن شکل در بازی نداریم نیز همین است. گالوم در بازی ما موجودی با بیش از ۳۰۰ سال عمر است و بنابراین خیلی منطقی نیست که تازه در این سن و سال به‌سراغ کسب مهارت‌های جدید برود.

 

قرار است این استدیو، ارباب حلقه ها را از دید کاملا متفاوتی به ما نشان دهد. این خبر توسط The Hollywood Reporter منتشر شده است و با توجه به گزارش این وب سایت، قرار است که بازی بر اساس فانتزی

J.R.R Tolkien باشد و همچنین The Lord of the Rings: Gollum نیز نام گرفته است. این بازی قرار است برای PC منتشر شود و همچنین سال 2021 نیز عرضه خواهد شد.

البته نامی از کنسول ها برده نشده است و گفته شده است که برای کنسول هایی که آن زمان در دسترس باشند، عرضه خواهد شد و در نتیجه این بازی مربوط به نسل نهم کنسول هاست. بر اساس گزارش منتشر شده، The Lord of the Rings: Gollum در مورد اتفاقات قبل از شکل گرفتن کتاب های ارباب حلقه هاست و ما را به زمانی می برد که Gollum به دنبال به دست آوردن حلقه مشهود بود.

تابدین لحظه بیش از ۳۰ بازی در رابطه با دنیای ارباب حلقه‌ها توسعه یافته که شامل عنوان لغو شده The Lord of the Rings MMO از طرف استودیو بازی سازی آمازون نیز می‌شوند. درحال حاضر حقوق بازی و فیلم‌های سری The Hobbit و کتاب‌های The Lord of the Rings در اختیار Middle-Earth Enterprises هستند. در گذشته اجازه استفاده از آن‌ها به شرکت‌های Vivendi، الکترونیک آرتز و برادران وارنر داده شده است. حال آن‌ها طی جدیدترین قرارداد خود حق استفاده این آثار را به Daedalic Entertainment نیز داده‌اند.

بر اساس این قرارداد جدید، بازی The Lord of the Rings: Gollum در اصل از کتاب‌های تالکین برگرفته خواهد شد و فیلم‌ها کنار خواهند رفت. علاوه بر آن، داستان زندگی گالم در میان دو فیلم The Hobbit و The Fellowship of the Ring رخ داده که طبق گفته وبسایت Tolkeingateway.net این بخش تنها در کتاب The Hunt for the Ring آمده است. این نکته ناگفته نماند که داستان‌های این کتاب در حقیقت به‌دست پسر تالکین یعنی کریستوفر پس از مرگ پدر نوشته و افزوده شده که شامل Unfinished Tales نیز می‌شود و در حقیقت این داستان هرگز به‌طور رسمی نوشته و منتشر نشده است. گیم‌پلی و بخش‌های هنری این بازی نیز برگرفته از توصیفات تالکین خواهند بود، بااین حال بسیاری جزئیات دیگر باید در بازی کشف شوند.گر نوشته استیم صحیح بوده و بازی The Lord of the Rings: Gollum داستان کتاب The Hunt for the Ring را دنبال کند، ضروری‌ست برای خوشحالی طرفداران، شاهد حضور شخصیت آراگورن در بازی The Lord of the Rings: Gollum باشیم. طبق کتاب تالکین، مدتی پس از رهایی گالم از موردور، آراگورن او را یافته و تصمیم می‌گیرد او را به میرکوود برده و زندانی الف‌ها کند. حضور آراگورن در بازی همچنین به گفته تیم سازنده که اشاره کرده گالم همه جا بوده و همه کس را دیده کمک می‌کند تا به حقیقت بپیوندد

شما عزیزان میتوانید به منظور خرید تجهیزات گیمینگ با جی سی برند تولید کننده صندلی گیمینگ با ما تماس حاصل کنید .