معرفی بازی Starfield

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سرانجام شرکت بتسدا (Bethesda) به صورت رسمی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Starfield رونمایی کرد و جزئیات تازه‌ای از این بازی را منتشر نمود.

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان Starfield، در ویدیوی گیم‌پلی این بازی سیاره‌ای به نام Kreet را در سال 2330 میلادی نمایش داد. بخشی از این ویدیو، گیم پلی حالت اول شخص را نشان می‌دهد که در آن بازیکن وارد یک ایستگاه فضایی می‌شود و دشمنان را با یک Machine Gun و سپس با یک شاتگان قدرتمند شکست می‌دهد.

امیدواریم از معرفی بازی starfield لذت ببرید .

علاوه بر موارد فوق، ویدیوی گیم‌پلی Starfield مکانیزم Lock-Picking و همچنین تیراندازی در حالت سوم شخص را نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو شاهد یک شهر بزرگ و شلوغ به نام نیو آتلانتیس هستیم که بازیکنان در آن مأموریت‌های مختلف را دریافت می‌کنند و بیشتر درباره‌ی این شهر اطلاعات کسب خواهند کرد.

تاد هاوارد سیستم خلق شخصیت در Starfield را گسترده‌ترین سیستم خلق شخصیت بتسدا نامیده است. ویژگی‌های اختیاری نیز در این بخش وجود دارد که بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. علاوه بر این، اثر جدید بتسدا گیم استودیو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سفینه‌های فضایی خود را بسازند، آن‌ها را شخصی‌سازی کنند و به پرواز درآورند.

صندلی گیمینگ شرایط ویژه ای را برای گیمر ها فراهم کرده تاب توانند با خرید مستقیم از تولید کننده صندلی گیمینگ و تولیدی صندلی گیمینگ جی سی برند هزینه کمتری برا تجهیز گجت های گیمینگ خود در نظر بگیرند .

 

بتسدا از آن دسته از شرکت‌های بازی‌سازی است که احترام خاصی بین بازی‌بازها دارد. در دسامبر سال گذشته بود که خبر خرید شرکت زنیمکس توسط مایکروسافت یک شوک بزرگ را به‌دنیای گیم وارد کرد. زنیمکس که کمپانی مادر بتسدا به‌شمار می‌رود و خرید چنین شرکتی می‌تواند احتمالاتی مثل انحصاری شدن نسخه‌های جدید فالوت و الدر اسکرولز را ایجاد کند. بررسی چنین احتمالاتی را بگذاریم برای بعدا؛ چیزی که در حال حاضر قطعی است، انحصاری بودن پروژه بعدی بتسداست. بازی Starfield که روند توسعه آن حداقل 4 سال پیش آغاز شده، در اواخر سال 2022 برای کنسول‌های Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این موضوع در رویداد E3 2021 رسما تایید شد.

بازی استارفیلد از چند جهت بازی مهمی است. اولا استارفیلد را می‌توان یکی از اولین انحصاری‌های مایکروسافت در نسل نهم دانست. سونی به‌بهترین شکل ممکن این نسل را آغاز کرده و مایکروسافت هنوز چیز خاصی را ارائه نداده است. نکته دوم این است که استارفیلد اولین IP جدید بتسدا طی 25 سال گذشته محسوب می‌شود. بتسدا و تاد هاوارد موفقیت‌های خود را صرفا مدیون فالوت و الدر اسکرولز هستند؛ مشاهده عملکرد این تیم روی یک بازی دیگر هم می‌تواند جالب باشد. اطلاعات منتشر شده از استارفیلد خبر از یک بازی وسیع، جاه‌طلبانه و کاملا جدید و متفاوت می‌دهند. ولی باید دید که در عمل این عنوان چه عملکردی را خواهد داشت.

پس از 25 سال بتسدا یک بازی با یک دنیای متفاوت را به‌بازار عرضه خواهد کرد. از‌این‌رو، مطمئنا گیم پلی چنین بازی زیر ذره‌بین خواهد بود. پیش‌تر بتسدا با توسعه‌ نسخه‌های مختلف سری‌های Fallout و Elder Scrolls توانایی‌های خود را در این زمینه نشان داده، ولی ساخت یک بازی کاملا جدید در یک دنیای کاملا متفاوت، قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود ولو که مثل بازی‌های قبلی بتسدا یک نقش آفرینی باشد. مشابه با آثار قبلی بتسدا، این‌جا هم یکی از مهم‌ترین ارکان گیم پلی بازی Starfield گشت‌و‌گذار در محیط است. می‌دانیم که با یک دنیای وسیع طرف سر‌وکار خواهیم داشت.

چندی پیش کاربری در ردیت مدعی شده بود که هر سیاره در دنیای استارفیلد از کل دنیای بازی اسکایریم بزرگ‌تر است. اگرچه این شایعه شاید غیرمنطقی و اغراق‌آمیز به‌نظر برسد، ولی می‌دانیم که دنیای بازی‌های بتسدا همیشه وسیع هستند. در حال حاضر با توجه به ویدیوهای منتشر شده توسط تیم سازنده، ما سه شهر را در بازی Starfield می‌شناسیم. نیوآتلانتس یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیای بازی و پایتخت United Colonies خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که ماموریت‌های زیادی را در این شهر پیدا کنید.

 

زاویه دوربین بازی Starfield هم می‌تواند اول شخص باشد و هم سوم شخص. این موضوع را قبلا در آثار دیگر بتسدا هم دیده‌ایم. فراموش نکنیم که Starfield یک بازی نقش‌ آفرینی است و شخصا نمی‌توانم برای یک نقش آفرینی علمی تخیلی (با‌توجه به این‌که بتسدا مسئول توسعه آن است) صبر کنم! سلاح‌های دنیای آینده و شخصی‌سازی آن‌ها، نوع پوشش شخصیت‌ها و روند ارتقای لباس‌ها، تغییراتی که می‌توان روی سفینه اعمال کرد و حتی استایل مبارزاتی و توانایی‌های شخصیت اصلی بازی با‌توجه‌به حضور نژادهای مختلف در بازی، همه می‌توانند جالب به‌نظر برسند.موضوعی که تایید شده، تک‌نفره بودن بازی استارفیلد است. با یک‌بازی تک‌نفره و صد‌در‌صد داستانی روبه‌رو خواهیم بود؛ چیزی که کمی مغایر با صنعت گیم در این‌روزهاست. البته با‌توجه به فاجعه Fallout 76، شاید بتسدا تصمیم درستی گرفته باشد. بتسدا در توسعه بازی‌های چندنفره اسم و رسم خاصی ندارد. این‌در‌حالی است که همین تیم شاید بهترین تیم توسعه‌دهنده بازی‌های نقش‌آفرینی تک‌نفره در تاریخ صنعت گیم باشدبازی Starfield تقریبا 300 سال آینده را توصیف می‌کند. شما می‌توانید با سفینه خود در کهشکان سفر کرده و آزادانه کارهای دلخواه خود را انجام دهید. نکته شگفت‌انگیز درباره بازی Starfield تعداد دیالوگ‌های تعریف شده در آن است. در طول رویداد توکیو گیم شو آقای تاد هاوارد اعلام کرد که این بازی بیش از 150 هزار خط دیالوگ خواهد داشت. برای درک بهتر این موضوع، در نظر داشته باشید که The Elder Scrolls V: Skyrim چیزی در حدود 60 هزار خط دیالوگ را در خود گنجانده بود. این رقم برای چهارمین نسخه از سری فالوت هم 111 هزار خط بود.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2022 همین استارفیلد خواهد بود. طبق آخرین اعلام رسمی، 11 نوامبر سال 2022 (مصادف با 20 آبان سال 1401) می‌توانیم این عنوان را تجربه کنیم. گفتنی است اگر اشتراک ایکس باکس گیم پس دارید، به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی می‌توانید در همان روز عرضه به‌ دانلود بازی Starfield بپردازید.

 

به خاطر داشته باشید ، جی سی برند تولید کننده میز گیمینگ مناسب ترین قیمت میز گیمینگ را در میان تولید کنندگان ارائه میدهد .